pátek 24. června 2016

Světe, ach ti muži


Ahoj Světe.
 Muži mě nikdy nepřestanou překvapovat. Tedy. Abych byla přesná. Ten můj mě nikdy nepřestane překvapovat. Velké štěstí, že mám překvapení ráda.
Chodit s klukem a navštěvovat se. Cajk. Společná týdenní dovolená. Cajk. Sestěhovat se. Cajk. Bydlet spolu. Sakra. Muž a žena v bytě 2plus1. Je kam se schovat. Je kam se zavřít. Je (v podstatě) kam utéct. Tedy ven, abych byla přesná. Ale tam je moc velké horko. Takže. Nic.
Mám opravdu štěstí na svéhlavého muže. Menší problém ovšem je, že já jsem svéhlavá ještě trošinku víc. Opravdu jen o trošinku. Aby jsme se nehádali. On má svou hlavu a já svou. On má svoji pravdu a já svou. No. Ta moje pravda je VŽDY trochu pravdivější. Věta typu: Já ti to říkala- je klasický repertoár naší domácnosti.
Zjišťuji, že soužití s AjTý mužem je sranda. Musím přijít na problém v systému. Otestovat. Vyřešit ho. Provést aktualizaci. Sepsat manuál. 
Tak třeba úklid. Počkám týden. Ukážou se návyky. Zjišťuji problém v systému. Návyky nenalezeny. Vyzkoušíme to hezky: MILÁČKU, uklidíš PROSÍM koupelnu? Uklidil. Vyzkoušíme to příkazem: Ukliď koupelnu než přijdu domů. Neuklidil. Otestováno. Fajfka. Šlus. Vyřešíme to milým oslovením. Poprosíme. A co si budeme povídat. Odměníme. Odměnou provedeme aktualizaci návyků a je hotovo. A sepsání manuálu? Hmm času dost.
Každodenní výlety do metrixu mého milého jsou zárukou objevení nových planet jeho myšlení a černých děr v jeho pozornosti. Mám se na co těšit. Vesmír je nekonečný.

(Ne)AjTý Malá Marioneta se loučí.

Žádné komentáře:

Okomentovat